Hindistan hükümeti, artan değerli metal ithalatını dengelemek ve döviz rezervlerini koruma amacıyla altın ve gümüş ithalat vergilerini önemli ölçüde artırma kararı aldı. Yeni yapılan düzenlemeye göre, altın ve gümüş ithalat vergileri yüzde 6’dan yüzde 15’e yükseltildi. Bu adımın, külçe altın ve gümüş alımlarını azaltarak Hindistan rupisinin üzerindeki baskıyı hafifletmeyi amaçladığı ifade ediliyor. Hükümetin bu politikası, ülkenin ekonomik istikrarını sağlamak için atılmış bir adım olarak değerlendiriliyor.
Related Posts
Otoyol inşaatı sırasında 22 bin torba altın bulundu
- Elif Demir
- 23 Haziran 2026
- 3 min read
- 0
Mevcut Ekonomik Kriz, 1994 ve 2001 Krizlerinden Daha Zorlayıcı
- Elif Demir
- 31 Mayıs 2026
- 3 min read
- 0